Fliserensning i Herning og omegn

Vi udfører fliserensning i Herning og omegn.

Hvornår skal du vælge afrensning og imprægnering?

Ved at afrense og imprægnere sine gamle fliser, bliver de tæt på så gode som nye. Du skal ikke til at lægge sten om, købe nye osv osv. Vi afrenser og imprægnere så de bliver tæt på så gode som nye.

Når du bagefter får fliserne imprægneret så har du vandafvisende lag ligesom du besværliggør mos, alger, ukrudt osv i at vokse på og mellem fliser. Endvidere forebygger en imprægnering frostskader, hvilket er med til at fliser får længere levetid.

Selvom du har fået lagt nye fliser, så anbefales det, at man få imprægneret sine nye fliser,. Disse er ikke imprægneret når de er nye, hvilket mange tror de er . Imrpægner dem allerede når du får nye fliser, så gør du det besværligt for mos, alger og ukrudt svært at gro.

Hvem kan få fliserensning?

Alle kan få en afrensning og imprægnering, uanset type af sten.

Har du ikke brug for en afrensning, men ønsker du kun en imprægnering er dette også muligt. Vi anbefaler altid, at den nylagte indkørsel eller terrasse får en imprægnering hurtigst muligt.

Hvornår kan du få en fliserensning?

Vi afrenser fliser fra februar til november, dog ikke så længe der er risiko for frost.

Ring på 28607512 for et uforpligtende tilbud.

Læs mere om stubfræsning i Lemvig og omegn
KlosterMultiservice | CVR: 27236154 | Røjklitvej 12, 6950 Ringkøbing  | Tlf.: +45 2860 7512 | Klostermultiservice@vme.dk