Rodfræsning / Stubfræsning

Stubfræsning i Lemvig og omegn

Vi udfører stubfræsning i Lemvig, Struer og omegn.

Vi tilbyder stubfræsning i Struer, Lemvig og omegn med en meget effiktiv og professionel maskine. Denne lejes ikke ud, da det kun er vores egne folk der kører med denne.

Stubfræsning udføres i det meste af jylland. Vi udfører opgaver for kommuner, private og erhverv.

Maskinen er kun 95 cm bred og kommre derfor ind i de fleste haver og steder uden problemer.

Har du flere rødder og stubbe i samme have er der rabat på de efterfølgende stubbe.

Ring og få et uforpligtende tilbud på stubfræsning - Det er billigere end du tror

Priser fra 199 kr inkl moms.

Ved rodfræsning eller fræsning af hæk og bede, leveres det endelige resultat, så du blot selv skal putte jord ned i hullet. Der vil ligge en lille bunke jord efter fræsning, som du blot kan putte ned i hullet. Ved fræsning af hæk, er det klar til at sætte nye hækplanter i efter endt fræsning.

Jeg fræser ca. 25-35 cm ned i jorden ved stubfræsning. Er stubbene større, over 70 cm vil ofte være 25 cm i dybden jeg fræser.

Ring på 28607512 for et uforpligtende tilbud.

Læs mere om rodfræsning i Ikast og omegn
KlosterMultiservice | CVR: 27236154 | Røjklitvej 12, 6950 Ringkøbing  | Tlf.: +45 2860 7512 | Klostermultiservice@vme.dk